Fyndaren!

Nu har jag och mor varit i stan och jag gjorde ett riktigt fynd. 4 bh:ar, 2 par trosor och 2 par strumpor, för 200 kr, det kallar jag bra! :D haha!
Nu ska jag se klart på One Tree hill avsnittet jag inte hann igår, sen ska jag åka ner till stallet och linda Naela och släppa in hästarna. Blir det träning sen tro? Emelie bangade ju såklart, så får se om jag åker själv, annars ser det ut som det lutar åt att åka till Hultbull! Vi får se, vi får se!

Min syster är så störd! Mamma hade gjort någon ny gryta med köttfärs idag, så frågade jag henne om hon hade smakat på den.
- Ne, jag äter in kött längre.
- Nehe, varför inte då?
- För det är ju döda djur.
- Så du är vegetarian nu?
- Ja det är jag
- Vet du om att om du inte äter kött, så måste dom slakta mindre djur och då skickar dom djuren till utlandet istället och så dör dom i transporten?
- Oj, gör dom? Då måste jag äta kött!
Så tog hon världens största portion med köttfärs. hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahaha hon är så jäkla go din syrra!

2009-01-22 @ 22:28:47
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Oscar

Du och din syster är oerhört lika måste jag säga :D

2009-01-24 @ 10:12:47
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0