Hanna-dagen!


Idag är det Hanna-dagen, jag har namnsdag, hehe. Varför man nu firar det har jag faktist ingen aning om, men kul med att ha ett namn i almnackan skulle jag tro. Min dag började med att jag vaknade och såg att det var 14 - ute, kände verkligen för att åka till stallet och släppa ut hästarna i denna underbara kylan. Vattnet hade frusit i stallet, jätte roligt, men mina fingrar frös då mer. Kranen vid Lokkurs box fungerade i alla fall så jag fick ta där ifrån och sätta på vattenkokaren, mysigt ^^ Hästarna kom ut ialla fall och fick sin mat. Sen åkte jag hem och sov en stund, behövde det efter helgen. Nu på eftermiddagen har jag varit hos mormor och fikat, hon gillar starkt när jag kommer, hehe. Sen blev det en färd till Trollhättan, skulle byta staven i tungan, men självklart så var det ju stängt, jag har alltid turen med mig. Så det blev en tur till COOP istället och köpte hårfärg, blond, shit! Så när Föräldrafällan är slut så ska jag färga håret... önska mig lycka till, för jag har inte haft någon tur med mig idag!

Kommentarer
Postat av: Ekström

Grattis, och hoppas håret blev bra =P

2009-01-05 @ 22:52:15
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0