Idag är det år 1952

Ja, idag är det år 1952.. enligt en tanta på jobbet. Hon tyckte jag skulle gifta mig med henne son så jag kunde bli hennes sonhustru eftersom jag är så söt. Då frågade jag vad gammal hennes son va.
"Ja, han är fördd1930, så han är 22 år!". Jag älskar mitt jobb och mina tanter. En tant fick urspår och började skälla på oss, när hon var färdig säger en annan tant "det där va verkligen en fempoängare" så king! haha.

Nu kom jag precis hem från stallet i alla fall, har varit ute och ridit i mörkret, läskigt läge. Nu ska jag läsa klart "direkt ur livet" i Allas, sen ska jag till stan och se på Transporter 2 och Andra avenyn, det slutade så spännande sist gång... ihhh :D Kollade även klart på One tree hill säsong tre igår, har ju haft ett litet uppehåll, och det slutade också så sjukt spännande, så säsong fyra ligger i dvd hyllan och bara väntar på att bli sedd av mig, wehej!
Nu måste jag läsa och byta om. Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0