Jag saknar dig redan...

..min kära tungpiercing. Riktigt så illa är det inte. Har varit iväg idag och köpt en kortare stav, och den är verkligen kort jämfört med den gamla så jag kan knappt pilla med den =( attans! haha.
Annars så har jag och Angelica sprungit runt på Oden, där träffade vi Brodd som jag inte träffat på över ett år och sen åkte vi till siba och sprang runt, fick köpt en present till Evelina som snart fyller år och där träffade vi på Leinonen, som jag inte träffat sen studenten, sen blev det brunmaskien!

Dagens hissa: Piercing och tatto killen på Fairline. För han alltid är så snäll och trevlig.

Dagens dissa: Leggings på Gina Tricot. Det var helt utplockat, nästan, så det fanns inga i min storlek!


Nu ska jag strax se en skiva till av mitt älskade på en trä kulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0