Lördag = vara full!

Gud så skönt att äntligen få vara lite ledig, det är inte helt fel. Igår efter jobbet åkte jag till stallet, red bara en kort sväng eftersom klockan var mycket och det var mörkt. Sen var det raka vägen hem och duscha, sen åkte jag in till stan och plockade upp Angelica så åkte vi och sola, aj aj jag har bränt mig, haha, det kliar en del, men det går nog snart över så jag kan sola snart igen. Efter solningen åkte vi till stallet och gav hästarna mat sen bar det vidare till Trollhättan så åt vi kinamat, så gott. Friterade räkor, bambuskott, kastanjer, ris, kyckling och massa annat gott. Till efterrätt var det fritierad banan och glass, ibland får man faktist unna sig. Roligt med folk som går förbi utanför ocks, dåligt förvånad jag måste sett ut, haha! Vi hade i alla fall jätte mysigt. Sen åkte vi hem till Angelica & Marcus så la hon i de blonda slingorna i mitt hår, det tog väl nästan tre timmar tror jag, haha. Men jag är nog ganska nöjd tror jag, får vänta och se lite! :) Tack Angelica för en toppen kväll!
Idag sov jag som sagt till kl elva, fattar ni, klockan elva?! Ibland förvånas jag av mig själv. Åkte ut till stallet en stund efter jag vaknat, red en skogstur idag. Ibland blir jag så trött på hästjäveln! Hon har massa överskottsenergi nu efter vintervilan så hon skulle bara rusa genom hela ridturen, men kan inte släppa henne riktigt än eftersom hon stod såpass länge, men det fattar inte puckohästen! Men i slutet av nästa vecka ska hon banemej få springa av sig! Har städvecka denna veckan också så skurade inne i foderkammaren också, och nu sitter jag här. Har precis pratat med Malin och planerat för de närmsta timmarna i alla fall, sen får vi se hur kvällen slutar. Hon hämtar mig kvart i fem, så släpper vi in Naela, sen vidare till Göthe och sen får vi se vart vi hamnar någonstans.. det återstår att se.
Så nu borde jag egentligen sluta skriva och göra mig iordniong istället, har ju en hel del att göra, och ska vara klar om 1½ timme, omg, jag är ju faktist tjej. Lite småplock här och lite småplock där! Ni vet! Ne, får väl avrunda här då så jag hinner med allt... för det var väl inget mer jag skulle skriva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0