Ni får tro det om ni vill!

Idag är det onsdag och den här onsdagen är inte speciellt händelserik. Imorse släppte jag ut hästarna och sen longerade jag Naela, jag kan väl bara säga det med ett ord, överskottsenergi! Kan man lugnt sagt säga att hon hade. Sen åkte jag hem och vilade en stund och nu gick jag upp för en liten stund sen av att min bror tyckte det var skit roligt att spela hög musik. Springer runt och gör mig iordning nu och ska strax.... tadadaaamm.... tro det eller ej, cykla till jobbet. Jag har inte cyklat till jobbet (eller någon annan stans heller för den delen) sen jag köpte min bil. Men nu jädrans så! Idag är det en 13-21 tur och APT som gäller.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0