Ny vecka... igen!

Då var denna helgens jobb över också! Varit ganska jobbigt då jag bara jobbat med vikarier, men det överlevdes.
Filten-Larsson var i alla fall helgen höjdpunkt! Haha. Goaste tanterna och gubbarna har vi!
Idag var det ingen sovmorgon inte, var uppe med tuppen och släppte ut hästarna och red. Naelas gallor kände för ovanlighetensskull bra idag, mindre än vad dom brukar vara... man ska inte ropa hej förräns man kommit över bäcken, men jag hoppas verkligen nu! Imorgon är det löning så då måste jag ut till Stefan och köpa egna Back on Track lindor!
Nu ska jag strax ner till stallet igen och ge hästarna middagshö, sen ska jag dricka kaffe och äta Semla med friberg! Ikväll är det plastparty hos Majsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0