Nyår 2008!

Nyår blev helt toppen! Fick gå lite tidigare från jobbet så då blev det hem och äta en snabbis sen till stallet direkt. Jag är allt bra snabb när jag väl vill. Mockade och släppte in alla hästar på 20 minuter, det är fan inte dåligt! Sen gjorde jag mig iordning och gick bort till Angelica och Marcus så kom Stefan och Lena och hämtade oss så åkte vi till Brålanda, hem till Sebbe. Sebbe och Nisse hade gjort god mat när vi kom, och det var verkligen behövligt eftersom jag var vrål hungrig. Sen började det groggas och vi hade jätte trevligt. Senare skulle vi gå upp till Klang som bor ovanför Sebbe, men jag och Angelica tyckte dom var väldigt sega så vi skulle gå upp och snabba på deras parmiddag,som vi bara trodde var Klang, madde och Julia med pojkvän så när vi stormar in där så sitter det 16 pers där inne, pinsamt läge! Kvällen var lyckad i alla fall, det var öppet hus i hela trappuppgången (i de få lägenheter som fanns där), för alla hade fest, det var nice. Sen blev det massa smällare vid 12 slaget och massa folk. Haha en smällare la sig ner, en sån som skjuter åt alla hål. Så någon bara skrek "spring" och alla sprang som idioter, men den jäveln sköt åt alla hål, det var riktigt roligt. Bara en tjej som blev träffad i benet, annars var de riktigt kul. haha!
Idag mår jag faktist väldigt bra. Det fanns ju inte möjligheter alls att ta bilen till stallet när jag vaknade.. så hurtig som jag är, tro det eller ej, så gick jag till stallet och hem igen, typ en mil är det väl ungefär. Jag är grym! Så nu snorar jag som fan.. ska försöka få i mig lite mat, sen ska jag städa.
Hoppas alla hade en lika bra nyår som jag hade! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0