Snooooooooooozzzzeeee.

Tänka sig, imorse var jag så trött så jag snozade och somnade om lika fort igen. Jag som hatar snoze knappen, haha! Det var faktist ganska gött.
Sen åkte jag ut till stallet & släppte ut hästarna och red. Idag hade Naela en dålig dag och lyssnade inte ett skit. Jag hatar såna dagar, men dom måste väl finnas, för man kan väl inte ha bra dagar jämt?
Nu har jag precis ringt till lönekontoret för att se vad många las dagar jag har, men hon som har hant om Lundala va inte där, sen har jag ringt till bemaningen, men det fanns inga jobb alls... paniken eller?!

Nu tittar jag på gårdagens avsnitt av Andra Avenyn, eftersom jag missade det!


Hamza gullet, Mohammed El Assir är tillbaks i Andra Avenyn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0