Storstädning - halvt i alla fall!

Idag är det tisdag, redan den 6:e januari, tiden går alldeles för fort tycker jag! Idag har jag jobbat, som i stort sett alla andra dagar. Min tant fyllde år idag så vi gick in och sjöng för henne på morgonen. Tänk att en sån liten sak kan göra så mycket för dom. Hon blev super glad och levde på det hela dagen sen, det behövs inte mycket för att göra en gamling glad, det märks.
Jobbade en lång dag idag så efter jobbet blev det direkt ut till stallet. Satte igång Naela igår så red bara runt ekebacken. Uh det är så läskigt, fast nu börjar det ljusna, eller ne ljust är det inte, men det är mindre mörkt än vad det har varit vid denna tiden. Men jag är nästan helt hundra på att vi mötte en älg, det brakade i skogen precis bredvid ridvägen och något stort och farligt gick där inne, men som tur va så ringde min mobil precis då så jag överlevde... tur det!
Sen jag kom hem så har jag städat mitt rum. Säger bara, fyfan vad det såg ut härinne, jag kom knappt innanför dörren, såg ut som en jävla bombnedslag. Men nu är det jätte fint och jag ser golvet =) tyvär så hittar jag inte mitt träningskort trots att jag städat, det måste gått upp i rök. Så jag måste fixa ett nytt, förbannad man kan bli på sig själv. men men.
Nu ska jag snart åka in till stan och sola med Angelica =)


Min snygga ansiktsbränna från Turkiet va inte å leka med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0