Summering 2008!

Lite vad som hände 2008!

Januari

- Vi va ett gott gäng som drog till Olearys. En av de bästa krogrunderna det året.
- Jag och Cissi gjorde praktik på Psyk. Även de en av de bästa praktikerna.
- Jag hade halsfluss, ovanligt!

Februari

- Jag och Marcus blev tillsammans igen
- Treans första bålrunda hemma hos Friberg med temat prinsar och prinsessor
- Jag, Cissi, Tessan och Angelica hade myskvällar varje vardag för gubbarna var och jobbade.

Mars


- Bålrunda hemma hos Cissi, med temat yrken.
- Hela klassen var i Göteborg och fick massage och shoppade.
- Vi va på Elmia i Jönköping
- Årets första träning för Helen

April

- Årets andra träning för Helen
- Klassen var på studiebesök på SOS Alarm och Sahlgrenska, mycket inressant.
- Vi fick våra efterlängtade studentmössor
- Hela klassen var på Lipz och gjorde våran OP-ring i Cowboybaren, saknar det!
- Angelica fyllde 19 och det blev party!

Maj

- Maniax fyllde 20 så det var fest i Fiskebäckskil, grymt roligt!
- Skol-SM i Jönköping med hela OP
- Bålrunda med grillning hemma hos Emelie
- Årets första tävling - Vestur cupen
- TURKIET - Underbar resa!

Juni

- Jag och Marcus flyttade ihop.
- Balen - ett minne för livet
- Och den efterlängtigaste dagen på flera år, STUDENTEN!
- Naela blev halt, vilken kunde vara en fångkänning, men som tur va så blev hon frisk <3
- Arbetslivet började på allvar

Juli

- Jag va hos läkaren och röntgen med min fot men inget hände.
- Fyllde 19
- Firade med en blöt fallens dagar.
- Jag och Marcus tog med Naela och åkte till grushålan och badade.

Augusti

- Vi såg Torgny Mellins och The Poodles på Vänersborgsfestivalen
- Vi slängde ut all skit på logen så vi skulle få plats med vinterns hö.
- Jag, Emmo och Mårten va i Norge.

September

- Blev ett par turer till Lipz denna månaden
- Fick mitt älskade vikariat i Vargön.
- Fick äntligen tumen ur att köpa en ny tv.

Oktober

- Köpte min älskade bil. Nisse <3
- Köpte nya tävlingsridbyxor och stigbyglarna jag velat ha i evigheter.
- Landis klubbmästerskap på Säve
- Underbara kvällar med mina vänner.

November

- Köpte äntligen nya boots, löv.
- Vi va ett gött gäng som drog till Olearys och Sand

December

- Köpte äntligen en egen bärbar dator, skönt!
- Vi lussade med hästarna när det snöade ute, mys!
- Julafton med min kära familj.
- Lipz med en massa folk på Annandagen.
- Nyår i Brålanda med gamla fölket!

Det var smått och gott mitt år det. Hänt en hel del stora och små saker, bra och dåliga, glada och sorgliga saker. Saker som tar sin början och andra saker som tar slut. Men jag är trots allt nöjd med 2008 och tack till alla som delade det med mig. 2009 har precis börjat... har inga stora förväntningar av detta året, utan ta dagen som den kommer. Har inte mycket planerat inför 2009, mer än att jag vill ut och resa, ska komma iväg på fler tävlingar i år och vill ha ett fast jobb!
Välkommen 2009!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0