Tiger youghurt!

Idag var en såndär seg morgon, då man bara vill dra täcket över huvudet och somna om i några timmar till.. men plikten kallar så här får man inte slöa. Idag är det 7-16 som gäller och igår var det 6:45-15.30, det är ett hårt liv vi lever.
Igår efter jobbet åkte jag till stallet och vi slängde ut julen, väldigt skönt att få det gjort. Min häst slängde även upp en kick mot Lite. Min häst är en av världshistoriens snällaste hästar, men igår hade hon en "bad-day". Blev inget ridit igår, det regnade så djävulskt, skit. Får hålla tummarna för idag istället. Tränade igår också, för första gången på tre veckor, usch så lat jag har varit. Men har inte fixat ett nytt kort än... så motivationen kommer nog tillbaks snart!
Ja, och vad har min rubrik med detta att göra? Jo, jag sitter och äter "tiger" youghurt, skit god är den, smakar päron :)
Men nu är det dax att äta upp och pysa till jobbet... ha en bra dag!


Helgen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0