Ture Sventon Temla! Mums!

Nu har jag tagit årest temla oskuld! Temla, som Ture Sventon alltid sa. Haha! Blev en mysig fika med Emelie, Cissi och Tessan. Efteråt blev det lite affärstitt och sådant!
Och alla tjatar om att det är alldeles för tidigt att äta semla nu! Jag vet inte ens när man ska äta den? Och ska jag vara ärlig, så skiter jag fullständigt i det. Semla är lika gott när som, sen kvittar det om det är Januari eller februari eller när man nu ska äta den. Någon som vet? slut diskuterat!
Skulle till och med kunna dricka julmust året om.. varför inte lixom?

Nu väntar jag på att Ulla ska hämta mig om en liten stund så ska vi till Blåsut, hem tll Majsan!


Ser väldigt frästande ut va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0