Välkommen min ledighet!

Ja, som jag skrev igår så skulle jag vara hurtig och cykla till jobbet, sista gången jag gör det för fan! Jävla as cykel! Jag cyklade innan jul för jag inte hade någon bensin, när jag skulle cykla hem så var det såklart punka, och igår cyklade jag igen, och vad tror ni jag har när jag ska cykla hem? Jo punka!!! Jävla skit cykel och cyklande överhuvudtaget, så jävla förbannad man kan bli. Minusgrader var det igår också när jag skulle hem och jag fick ju cykla som en jävla idiot, sånt gör en förbannad kan man lugnt säga!
Idag har jag jobbat igen, 6:45-15.30, nice! Jao! Nu är jag ledig fredag, lördag och söndag, och jobbar inte förräns kl 13 på söndag.. så denna ledighet är inte helt fel alltså, hehe! Börjar bli sjuk nu också, haft feber och huvudvärk i två dagar.. så som jag flänger och far hela tiden är det väl kanske inte så konstigt så denna helgen blir förmodligen lugn, fast det vet vi ju inte förräns på söndag kväll när den är slut.. men det är behövligt i alla fall!
Idag har jag även varit ute på en underbar ridtur på min underbara ponni. Vad skulle jag göra utan henne? shit, det skulle aldrig gå, verkligen aldrig! Imorgon ska jag och sys ut på långtur till Vargön. Ikväll finns det några alternativ, vara hemma och ladda upp batteriena för en gångs skull och se lite OTH, umgås med vänninor och sola, eller åka till stan och se på Transporter 2?! Vi får se vad det blir. Ciao sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0