Vecka fyra..

Tänka sig att det redan är vecka fyra.. jag tycker tiden går alldeles för fort!
Imorse var jag ute och släppte ut hästarna och red. Naela satte alla gångarter klockrent idag, gud så glad man blir då! Så fick hon galoppsa lite också och då blev hon jätte glad! Min häst är verkligen världens bästa!
Diana fick åka in med Lucas till vet imorse också, han ville inte gå på transporten, därför ska man ha en islandshäst som man kan lyfta på, men tillslut fick vi på honom i alla fall.
Om en stund ska jag åka in till stan och hämta mitt välkomstpaket från facket, undra vad det kan vara i tro? Det återstår att se.

Nå, vad är mer inplanerat denna veckan?
Måndag: Utsläpp, jobba
Tisdag, Jobba, träna
Onsdag: Utsläpp
Torsdag: Massören till Naela, insläpp
Fredag: Jobba
Lördag: Jobba
Söndag: Jobba, middagshö!

Blir väl någon mer träningsdag också hoppas jag! Men nu måste jag åka. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0