20-års partaj dag 2!

Som sagt, igår var det förfest här, en hel del folk. Jag, Emelie, Carro, Tessan, Terran, Morgan, Peter, Daniel, Rasmus, Richard och så kom Oscar och Mono förbi en sväng.
Richard hade med jätte fina presenter från arbetskamraterna, tusen tack alla goingar! En blomma, en ljusgrej med bös i och lila ljus och en flaska champagne som tog slut lika fort som den öppnades.
Framåt 10 drog vi oss till Trollhättan, tog sin tid då jag glömt min mob så vi fick vända och en spypaus (nej, det var inte jag!), men kom tillslut fram till Trollhättan och drog nästan direkt till Stålverket söltält, sånt jävla drag va det där! Brägårn spelade, massa schlager och andra låtar man kunde. Så alla "sjöng" som bara den och vi dansade på borden, varvat med öldrickande, hade så fruktansvärt kul! Vi kom hem runt halv fyra i natt, fulla och glaà!

Idag känner än sig mindre pigg. Gick upp vid två och duschade och gick sedan och la mig igen och gick upp vid fem då vi drog och åt pizza. Sen drog jag till stallet och gav Naela mat, imorgon ska jag äntligen få börja rida henne igen!! :D Weho.

Nu ska jag sminka mig och fräscha upp mig lite så jag inte ser ut som ett spöke längre så ska jag åka till Trollhättan och möta upp Carro. Ska titta på de som sjunger borta på scen, jag vet iofs bara att E.M.D ska sjunga men ändå, sen är det vatten i fallen och fyrverkerier och sen raka vägen i säng, jobb imorgon!


Tack till alla underbaringa som gjorde min 20-års helg så otrooooligt lyckad, kunde inte bli bättre! ni är bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0