Då vart Systembolagets oskulden gone..

Har hitills haft en så sjukt bra födelsedag! :D När jag kom till jobbet imorses kom Britt halvspringandes mot mig och gav mig världens kram "Grattis. Nu börjar våran lilla tjej att bli stor." Gud vad jag tycker om mina arbetskamrater! Har haft jätte kul idag och vart super glad hela dagen. Dom sjöng för mig och vi fikade med glasstårta och grejer, ni är så goa!
Efter min lunch gick jag i korridorren och tittade ut på min bil, full av ballonger. Haha! Då hade min kära familj varit förbi jobbet medans jag var på rast, ni är också så söta!
Flexade lite idag, så drog lite efter tre och åkte direkt in till bolaget, fick handlar rätt bra. 2 koskenkorva, 2 bacardi, 2 smirnoff , 2 hannas, 2 recorderlig (stavning?), 2 kopparbärs och något mer men kommer inte på det nu, så nu har man lite att välja på ikväll och imorgon! =) Hon i kassan sa grattis och grejer, sweet, haha.
Sen åkte jag ut till stallet och tvättade Naela. När jag kom hem öppnade jag lite presenter från familjen, fick massa bra grejer. Men däremot är min mamma trött på att jag alltid gnäller på att jag inte har några rena strumpor så jag fick 10 par (!) haha. Men det allra roligaste... snor alltid min pappas tändare då jag tappar bort mina hej vilt, så jag fick 14 (!!!!!!!!!!!!) tändare och mina päron har slått vad om jag kommer tappat bort alla om 2 veckor, yes!
Nu ska jag hoppa in i duschen, öppna första cidern, sen kommer släkten och ikväll blir det pråmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0