Dagen som tog slut lika fort.

Denna dagen sa bara sviiiiiiiiiiiiischh så vart den slut.
Tänka sig att jag sov ända till klockan tio imorses, det hade jag verkligen gjort mig förtjänt utav. Efter tio har hela dagen gått i ett. Började städa och tvätta, sen åkte jag till stallet, pussade på Naela och gav henne mat, eftersom, som jag skrev igår, så har hon ju fått sitt lilla sommarlov nu.  Sen var det direkt hem igen, fixa med tvätt och starta nytt och fixa disk och grejer. Sen var det snabb dusch, laga mat och fixa iordning sig. Sen jobbat 15-21 och nu är klockan halv elva, har tagit en dusch, igen. Nu ska jag mysa och sova! Jobbar 7-16 imorgon sen har jag semester i 5 dagar, ska bli väldigt skönt faktist :)


Kändes bättre framåt kvällen allting, på bättringsväg, kom hem!!  :( Jag hatar att se dig sånhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0