Happy face!

Äntligen torsdag! :D

Jobbade 6.45-15 idag, har varit en såndär flum/skrattanfalls/tok dag på jobbet idag. Jag och Marita var i A-huset på mörran, det är sååå jävla tungt där, men gud så roligt vi hade., dock vann Marita med 2-1, attans.
Resten av förmiddagen ägnade jag åt mitt städ hos min gubbe, då blidde han glad. Sen gick jag och Tessan till ICA och storhandlade, där snackar vi TEAM work, Tessan körde korgen och jag plockade i alla varor,haha. Det som var kvar av förmiddagen hängde jag och Frida, Tessan fick ikke vara med, hahaha.
På eftermiddagen lämnade Tessan oss så jag och Frida hade eget team work. Vad jag tycker om våra sommarvikarier ! <3 haha. Sen slutade jag äääntligen. Då blev det hem, byta om och åka ut till stallet där min mys mötte upp mig. Jag red en sväng i paddocken sen fick han skritta av Naela, dom var så duktiga så =) Resten av kvällen har vi mewsat med film och gött. Nu ska jag sova, jobba 7-13 imorgon, sen blir det vääääldigt mycket koskenkorva med Tessan, Frida, Angelica, Morgan & Peter, sjuukt sugen man är nu, och sen blir det Arvingarna senare på kvällen på det också, kan det bli bättre?



Imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är han?

2009-07-31 @ 00:55:50
Postat av: Anonym

??

2009-07-31 @ 16:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0