Henke Larsson genom korridoren.

Idag känns det bättre än igår, skönt! :)

Jaoo. Jobbade kvällen igår och herregud vad roligt vi hade! Jag, Tessan, Richard och Marita. Det hela började med att jag och Tessan satt ute och Richard går upp på balkongen ovanför och kastar ner massa vatten på oss!! Så vi smed planer hur vi skulle jävlas och kom på att vi skulle lura in han i diskrummet och spruta ner han med slangen. Hinner inte mer än ut i köket innan Richard vrålar "men vad i helvete.....". Då var det någon som hade bajsat på golvet i matsalen och Richard trampade i det, hahaha. Har inte skrattat så mycket på länge, gick bara inte att sluta. Och som toppen på allt så dränkte vi han med diskslangen, haha. Älskar såna dagar/kvällar på jobbet.

Efter jobbet blev det stallet, släppa ut hästarna som står inne i denna värmen, sedan hem till Emelie en stund och sedan träffade jag Stellan. Gick inte och la mig förräns efter ett och klockan ringde kvart i sex, jippi! Idag jobbade jag, Tessan och Richard så det har varit galet hela förmiddagen. Henke Larsson har spelats på hög volym i korridoren med snygga danser. Nu är jag hemma på lite rast, har duschat och ska vila en stund innan jag ska tillbaks till jobbet. Efter nio blir det stallet, släppa ut hästarna, och sedan på inflyttningsfest hos Göthe och Emma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0