Ljuva lördag!

Ahhh sicken härlig lördag!

Först har jag jobbbat 6.45-16. Jag och Frida skulle banemig haft ackordslön imorses, jävlar vilket tempo vi hade! Iofs kanske inte så konstigt när vi är tre personal och två som jobbar, men vi hade trots allt jääävligt roligt.  Och även resten av dagen, bara massa tokigheter, fram tills Frida blev trött. Haha! På eftermiddagen var vi dukiga och gjorde fruktsallad med glass till våra gamlisar, sen körde min favoritgubbe mig runt i korridoren i sin rullstol, han är allt bra snäll ibland ^^
Efter jobbet blev det ut till stallet för en ridtur, finns inget som är så skönt som en ridtur efter en lång arbetsdag, jag älskar´t!
Sen blev det fort hem, jag har slått rekord idag, jag hann skriva "jag ska springa in i duschen om 2 röda", lägga ridkläderna där dom ska vara, sätta på radion, duscha, stänga av radion, torka mig, komma upp på rummet, skriva "SÅ", på fem minuter, slå det om du kan! Sen blev de fjorden med bästatessan! <3
Nu ska jag försöka sova, skönt att vara hemma i tid för en gångs skull, dock är det en jävla fest på Hallevi så vi får hoppas jag kan sova ändå. Det är det värsta med att bo här, antingen vaknar man av att det är fotbollsmatch eller så kan man inte somna för någon har fest i lokalen, hatart.
Ne, nu ska jag se om jag hittar en sak på biltema.se sen ska jag försöka sova.
Dagen imorgon är fullspikad, jobba 7-21.15, ner och ge Naela mat (hon har vilodag imorgon, ridit hela veckan) och sen iväg och mewsa! ihi! :) Vill ha söndag kväll NU!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0