Luften gick ur mig..

Idag kan jag bara konstatera att jag är inte pigg!
Var ute och red med Emelie i morses, jag och Naela gick inte ihop för fem öre idag så den ridturer kunde lika gärna skitit sig :/ hatar sådana dagar! åh.
Nu sitter jag och skriver tävlingsanmälan men borde egentligen sminka mig och göra mig klar eftersom jag ska cykla till jobbet om 30 min, heja! Jobbar 13-21 idag och jag är faktist inte det minsta sugen på det. Får ta mig en powernap på rasten sen så jag orkar hela kvällen... och jag ska fixa insulinet ikväll, hur ska det gå?


Kommentarer
Postat av: sofie

aa den tiden är rätt seg att jobba :/

2009-07-23 @ 12:32:54
URL: http://sofieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0