Min 20-årsdag!

Jag kunde banemig inte fått en bättre 20-årsdag!! =)

Som sagt, först toppen på jobbet, sen systemet och stallet.
Efter jag skrivit igår så kom släkten hit, blev god mat, alkohol och presenter. Var här till nio ungefär sen drog jag, Emelie och Tessan in till Pråmen, satt där och tjöta och drack öl, smirnoff och redbull-vodka. Var  jätte gött att bara sitta där. Framåt en elva blev det ett jädra sjungande och tjoande då vi satt vid trubaduren och kvällen avslutades med att han som sjöng/trubaduren, sjöng sin sista låt och sen kom fram till vårat bord och sjöng "Anna och jag" men bytte ut det till "Hanna och jag".  Tack mina goingar för en toppen kväll!

Nu ska jag hoppa in i duschen, göra hårinpackning och massa grejer. Sen fixa iordning inför kvällen då det är förfest här, med Emelie, Carro, Tessan, Morgan, Peter, Oscar, Richard, Malin, Jesper och vilka de va mer som skulle komma och sedan Fallens. Måste bege mig upp till affären och grejer också, så nu är det lite brådis... och jag som hatar att stressa, men gör det jämt... jippi!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0