Old times.











Fan vad man saknar ibland.

Jag saknar dessa tider. Jag saknar mitt långa hår. Jag saknar min läppiercing. Jag saknar en hembräntsdunk. Jag saknar fylla helgen lång. Jag saknar att bråka i skolan. Jag saknar alla hemmafester. Jag saknar alla hyss vi gjorde.
Ibland vill man vara 15,16,17 år igen...


....fast ändå inte :) haha

Ibland vill jag inte bli vuxen.. jag vill vara liten.

... och ibland vill jag bara bli äldre.

Jag vet inte, jag kanske börjar få 20-års nojja med tanke på att jag snart fyller år. Vill man verkligen bli äldre än såhär? Sen går det säkertligen bara med världens fart för då har man ingen ålder att se fram emot längre. Man såg fram emot 15, 18 och 20. Men sen då? Sen ser man ju inte fram emot något mer så då kommer tiden gå så jävla fort, och vem vill det? Borde kanske redan nu skriva ner ett testamente o hur jag vill ha min begravning, jag kanske inte hinner det de närmsta typ 60 åren, det kanske går för fort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0