Ridtur, Bad, Shopping & Kalas.

Gick och la mig igen i morses, göttans! Klocka ringde vid nio och det var skönt att vakna för det var mitt i en hemsk dröm. I korta drag, Naela åkte med till SM och jag red i en skog och hon började blöda längs hela halsen och jag ropade på hjälp men så blev det sådär jobbigt som det blir i drömmar, att man kan vråla hur mycket som helst men det kommer ändå inte fram någonting, jag vrålade och lipade om vart annat och till slut fick jag hjälp så hon kunde komma till en veterinär för blodet bara sprutade, och sen *poff* så var jag, Naela och veterinären inne på mitt jobb, och där hände massa sjuka grejer... och det hela slutade med att veterinären sa att Naela hade cancer, hemsk dröm!
Konstigt nog så hade Naela fått ett sår som blödde lite när jag var nere och gav henne mat på kvällen igår.. läskigt att drömma om det senare!

När jag återhämtat mig från drömmen åkte jag till Naelut och red i paddocken, och hon gick så bra! Var bara en gång vi blev osams för hon inte ville göra skänkelvikningen som den skulle vara, fy dig!
Sen blev det till blomsteraffären och köpa blommor till syster, sen hem, byta om, plocka upp Tessan, så åkte jag, Tessan och Evelina till vattenpalatset och badade.
Efter vattenpalatset drog jag och Carro till bolaget och siba, köpte present till Emelie, presentkort på systemet, dammvippa, fräck fickplunta med tillbehör och en blomma från familjen, och sen lite grejer till mig själv, bla: foundation, sminkborttagning och "värme skydd" till håret, eftersom jag blåser och plattar det så mycket.
Sen blev det hem och paketera Memelies paket och sedan förbi Lill Linda med presenter och sen på kalas hos Memelie.
Kom hem för en liten stund sedan och borde sova snart, är jäääätte trött och har en låååång dag framför mig imorgon.



Kommentarer
Postat av: Niclas

det kommer i veckan.. jag lovar :)

2009-07-27 @ 23:25:24
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nemen tack! Jag visste inte att du hade en blogg :D

2009-07-27 @ 23:48:54
Postat av: e l i n l e i j o n

Nemen tack! Jag visste inte att du hade en blogg :D

2009-07-27 @ 23:49:05
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0