Ser snart ut som Kissies syster!

Vilken dag! Haha. Har varit helt tokigt på jobbet. Efter jobbet blev det nästan direkt ut till stallet och visa mor, far och Evelina hur Naela ska skötas när vi åker bort. Var inte hemma förräns nästan en halv sju och då slängde jag i hårfärgen som jag köpte för ett tag sedan... men något gick snett, måste vart fel på färgen, eller ja, det säger väl sig själv. För håret blev nästan svart, väldigt ljussvart enligt mig, jag fick panik såklart! Ringde till Carro som fick följa med mig ut till Obs och köpa nya färg. Jätte snygg var jag när jag gick in där. Lånade en skate keps av Evelina då jag knappt kunde visa mig bland folk. Så med skatekeps på huvudet och mukisbyxor smög jag runt inne på Obs och letade hårfärg, fick bli en avfärgning och sen en ny vanlig hårfärg. Så nu sitter jag med avfärgningen i huvudet.. så snart ser jag ut som Kissie och Paow, roooooligt! Blir den nya hårfärgen imorgon. Inte alls bra att färga håret så mkt, men vad ska jag göra då? Tänker ju inte åka till SM och se ut som ett jävla råttbo i huvudet! NEJ! Sista gången jag köper hårfärg på Cubus, inte för det säkert är deras fel, men tummen ner för hårfärg på Cubus iaf!


Börjar se en likhet..

Kommentarer
Postat av: emma

tack för röste.

2009-07-07 @ 22:11:27
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0