Sista dagen som "liten".

Om 11 minuter måste jag nästan kalla mig vuxen... blandade känslor alltså! Haha. Vem vill inte fortsätta vara 8 eller 13-år samtidigt som man bara vill bli äldre? väldigt väldigt blandat det häringa.

Har haft en fruktansvärt bra dag idag. På förmiddagen fikade jag med Angelica. Vi har varken pratat eller setts på evigheter, så vi hade en hel del att prata om så fikan tog oss nämare 2½ timma. Kändes väldigt skönt att reda ut saker och ting. Sen blev det direkt ut till stallet, sen hem och byta om och dra mig till jobbet. Kvällen var med blandade känslor. Mellan 16 och 19 är det alltid så mycket att göra, och sen blir det lugnare och lugnare. Efter jobbet har jag varit ute med Emelut oc Carrut. Nu ska jag väl försöka sova.. börjar sju imorgon, eller börjar jag kvart i? Får kolla dettinga, för den där kvarten gör fruktansvärt mycket!

Ne, jag ska läsa klart "direkt ur livet" och sova några ynka timmar, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0