Städning aLa Hanno

Vilken dag det har varit idag! Imorses blev jag och Frida utslänga från en lägenhet.. helt otroligt bananas! Sen framåt eftermiddagen började vi bli trötta och allt var bara extremt super roligt, absolut allting! Har inte skrattat så mycket på jobbet på länge! :D


Sen efter jobbet har jag varit fruktansvärt duktig! Va nere i stallet vid fem och började städa. Putsade min sadel, storstädade min ryktlåda, förbandslåda och extra lådan, tvättade min hylla, sopade i sadelkammaren, skurade foderkammaren, sopade och skurade golvet, tvättade schabrak & grimmor, städade i min byrå, borstade Naela, provade täcke, gav hästarna mat, fyllde på vatten och gick ner med nytt. Så nu kommer jag nog sova god inatt! :) Stellan kom ner en sväng och höll mig sällskap när jag pausade och sen kom Jessie och tjötade mitt uppe i alltihopa.
Åkte hem från stallet vid nio, eller ja, jag åkte hem till Emelie. Kom hem för en stund sedan därifrån, har bara duschat och sådäringa och nu ska jag sova, jobb imorgon. Ovanligt?





Min finaste, du är det absolut bästa som finns, skulle inte byta ut dig mot något! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0