Tisdag...

Fyfan vad trött jag var när jag vaknade i morses. Somnade efter två och vaknade halv sex, tio minuter innan klockan skulle ringa så låg och väntade på den. Men har ändå haft en toppen dag på jobbet! Elisabeth och Gunilla kom tbx från semestern idag så vi har haft en helt galej dag på jobbet, toppen! Fick även min insulin delegation idag. Har verkligen bannat för den dagen. Jag är skit rädd för sprutor, nålar och sånt skit efter att jag sydde ihop min haka med 17 stygn! Hell yeah. Men men.. nu hade jag inget val eftersom jag jobbar med så mycket vikarier, speciellt på kvällarna, så kände mig änna tvungen nu! Dock fick inte sköterskan ta blodsocker på mig, haha! "ska jag sticka dig eller gör du det själv?", "nej fan, inte på mig, du får sticka dig själv" haha. Helt sjukt egentligen att man kan vara så rädd... men inte mitt fel som sagt!!
Vi får väl se hunt det går imorgon kväll, men Maggan lovade att komma och peppa mig, så vi får väl se om jag överlever... usch!

Efter dagens jobb åkte jag till mormor och fikade. Hon orkade inte komma i fredags när jag fyllde så vi fira mig idag, bara hon och jag, massa mysigt! Sen åkte jag hem och stensomnade i 2½ timme, det behövde jag verkligen.
Och resten av det som fanns kvar av kvällen har spenderats med Emelie, vi har varit i stallet & ridit och sen tjötat med kaffe och cigg. Vi har en hel del ridplaner nu, men mer än så säger jag inte ;)

Godnatt


Fyfan. Michael Persbrandt var på TG i fredags.. bara några meter ifrån Pråmen och jag missade honom :( Kunde ju inte fått en bättre födelsedag än att träffa min blivande man.
Hur kunde du med att inte höra av dig när du ändå var i närheten av mig älskling? <3
Ingen som du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0