Trött, tröttare, Hanno

Nu är jag banemig trött!!

Gick upp vid nio imorses och åkte ut till stallet, Tömkörde Naela runt Önafors och hon var jätte duktig, sen åkte jag ut till Stefan och köpte en spånbal och åkte tillbaks till stallet med den, sen direkt hem och in i duschen och dra till jobbet, 13-21.15 stod på schemat idag, jippi! Har varit kaos på jobbet idag. Allt sånt man inte vill ska hända, hände!! Vi var helt slut allihop när natten kom och vi satt på rapporten, hela dagen har gått i ett verkligen! Men men, alla dagar kan faktist inte vara bra, så är det.
Var väääldigt skönt med en lång dusch nu när jag kom hem, behövlig om inte annat! Nu ska jag läsa lite och sen pömsa i säng, ska försöka sova tidigt idag, igår somnade jag faktist några minuter innan tolv, inte dåligt när det gäller mig. Får hoppas det blir så idag med... har en lååång planerad dag imorgon, som först och främst börjar med jobb 6.45-15. Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0