Vad är det för fel?

Det måste vara något jävligt konstigt fel på mig. Jag somnade vid tre inatt och klockan ringde tjugo i sex. Har jobbat i nästan 9 timmar, spenderat 2 timmar på näl och 2 timmar i stallet, och ändå är jag knappt trött? Jag känner att jag absolut inte kommer somna om jag lägger mig nu, även fast jag vet att jag måste sova. Vad händer? Sover runt 4-5 timmar per natt, denna natten dock bara 3, ändå jobbar jag nästan varje dag, oftast tidigt, och är igång hela dagarna, hur länge orkar man kan man undra.

Har iaf haft en sjukt bra toppen otroligt rolig helg på jobbet! Jobbat med de bästa människorna och bara massa skoj, skratt och hyss. Jag, Frida och Lena jobbade på eftermiddagen idag, gjorde massa hyss åt dom som skulle jobba kvällen, vi är så roliga! Dock hittade dom kaffet vi gömt, attans!

Blev ett NÄL besök som sagt efter jobbet, så jävla jobbigt var det. Jag vill inte se dig sån, kom hem nu! Jag vet att jag måste börja inse, men jag vill inte, jag vill absolut inte... kom bara hem. 

På kvällen red jag sista ridturen på Naela på 2 veckor, hon ska få sin sommarvila nu. Passar utmärkt då jag åker bort fyra dagar denna veckan, måste fixa en hel del innan, nästa vecka jobbar jag som en idiot (ovanligt), och på helgen där händer det galej. Så sätter jag igång na på måndagen där sen, den 20:onde, så är hon fit for fight när träningarna och sådant drar igång igen. Det blir nog bra! :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen försöka sova, behöver verkligen sömnen, men hur?


Kommentarer
Postat av: Ekström

Hoppas hon blir bra snart igen, håller tummarna! tänker på er!

2009-07-06 @ 12:31:38
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0