1.2 mil - done!

Så.. nu har jag och Emelie, fick inte med oss lat-fimp, varit uppe vid skidstugan och promenixad och joggat, blev sammanlagt 1.2 mil då vi tog både 6 km:arna. Så nu känner man sig ganska mör i kroppen och det var väldigt gött å lägga sig i sängen. Ska slänga på en film nu och sova i någorlunda tid, och hur ofta är jag hemma såhär tidigt på kvällen? Men bra någong gång då jag, dum som jag är, lovade min syster att följa med på hennes skolavslutning imorgon så klockan är ställd på halv åtta. Nu sitter jag och velar fram och tillbaks om jag ska titta på Grease 2 eller Juno, svårt det där!
Förövrigt så var Bröllopsduellen som vi såg igår toppen bra! Den får helt klart 10 av 10 brudar.


 VS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0