Äntligen är lördagen nästan slut..

Skönt att denna lördagen snart är slut, kan inte påstå att jag har tyckt om den sådär jätte mycket, sällskapet har varit toppen, men själva lördagen i sig lixom..

Nå se, undra om man har packat allt. Man blir alltid så nojjig och tror att man har glömt något viktigt.. då ska vi se.
Sadel - check
Träns - check
Pessoabett - check
Hjälm - check
Spö - ckeck
Träningsbootsen - check
b-bootsen - check
schabrak - check
Hagmaterial - check
Hö - check
Mat - check
Hinkar - check
Fleecetäcke - check
Dubbelhäftande tejp - check

... verkar som allt är nere iaf. Fattas bara regntäcket men det får packas imorgon om det skulle behövas. Ja och hästen såklart, men känns väl ändå bäst att packa henne det sista man gör, haha. Och påminelse till mig själv att jag absolut inte får glömma att leta fram nya batterier till kameran imorgon, OBS! Jao.

Resten av lördagskvällen har spenderats med Emelut och Carrut. Skulle se på Twilight, men den funkade inte, så vi såg filmen på tv4 plus istället. Nu ska jag krypa ner och sova, lång dag imorgon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0