Årets första bad & markis/z/en!

Gud vad jag älskar vädret som varit de senaste dagarna.. jag hoppas det håller i sig tills på fredag då jag är ledig så jag kan pressa lite, men jag brukar ju aldrig ha den turen.
Har jobbat idag och efter jobbet blev det hem och hämta bilen så åkte jag till Berra och hämtade ut biljetterna till SM, sen åkte jag och handlade åt min kära mormor & sedan vidare hem till mormor, lämnade grejerna och fikade.
Sedan åkte jag och hämtade upp Tessan och Donna så åkte vi till Rådanefors och solade & badade, det var jätte gott i vattnet när man väl kom i. Så det var årets första dopp och säkert ett av få i år. Nu för tiden badar man i stort sett aldrig, iaf inte jag, till skillnad mot vad man gjorde när man var yngre, då badade man ju jämt, men.
Senare på kvällen, när det inte var lika varmt, så åkte vi till stallet och red runt Brinkeberg.
Nu ska jag sätta på en film och halvsomna till den. Godnatt!


Nu kan jag äntligen sova rikigt på nätterna utan att vakna upp av att solen skiner igenom rullgardinen, min markis/z/
är äntligen neddragen (jag är lite efter och kan inte dra ner den själv), så nu är det mörkt på mitt rum, skönt! Och den, som alla år,  är neddragen fram tills hösten kommer... ungefär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0