Crousa runt runt runt.

Nu börjar jag bli tlött. Har varit i gång hela dagen. Solade som sagt hela eftermiddagen. Direkt när jag kom hem blev det en snabbdusch då det gjorde så jäklans ont i på ryggen. Sen direkt ut till stallet, ge hästarna mat, tjöta och sådäringa. Efter stallet åkte jag och Carro till Viking och käka pizza. Får nog sluta äta där. Direkt när vi kommer innanför dörren tittar den bästa bagaren på mig: "Hawaii?" "Jajjemän, med kebabsås och räkor" "Just de". Dåligt pinsamt. Men det slutar inte där. När jag och Carro nästan är framme i Trollhättan ringer min kära far och berättar att vi glömde betala, jippi! Så det var bara att vända. Sedan åkte vi in till stan och tittade på när Oscar, Satan, Roger, Göthe, Timon, Johanna, Patten, Midas och alla andra paddlade till Pråmen. Mysigt värre. Sedan hämtade vi upp Emelie så hon också fick äta, då blev det max. Det är väldigt tur när man känner dom som jobbar i driven både på donken och max. Igår fick jag 3 st svarta cola glas och idag fick vi varsinna hopprep, haha. 
Och nu kom jag innanför dörren för sisådär kanske 3 minuter sedan, möjligtvis fyra eller fem. Ska sova nu då jobb 7-21.15 står på schemat imorgon/idag då klockan är över 12. Så godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0