Detta underbara väder ger ingen tid.

Finns inte mycket tid till dator och blogg när det är så fint väder ute.

I söndags jobbade jag hela dagen, 7-21.15. Efter jobbet åkte ut till Naela så hon fick sin mat och sådäringa, sedan blev det en tur upp till Kärsbol. Var hemma runt elva och somnade väl runt ett, heja. Igår jobbade jag 6.45-16. Jag, Tessan, Richard och Malin jobbade, en toppen dag verkligen, så kuuul! :)
Efter jobbet åkte jag och Tessan hem till mig, chillade lite och åt jordgubbar, mums. Sen gick pärlan raka vägen in till stan. Tessan och Morgan har flyttat så vi städade ur deras lägenhet, och jäääävlar vad vi städade. Sen gjorde vi oss väldigt förtjänta utav en pizza och det var väldigt gott. Efter timmar av städande och pizza åkte jag till Naelut och red en sväng. Jätte skönt att rida sent på kvällen i denna värmen. Tänkte lägga mig i någrlunda tid igår för en gångs skull men blev efter tolv som vanligt.... roligt.
Jobbade 7-16 idag. Även idag varit i toppen dag förutom att det är så sjuuuukt varmt, och blir ju ännu varmare när man jobbar, jobbigt värre!
Nu väntar jag på att jag ska orka göra mig iordning lite så ska jag och Carro gå och äta glass och chilla någonstans, senare ikväll blir det en ridtur med Tessan.


Bjuder på en till bild från helgen, snööggt! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0