Död åt vädergudarna!

Woho, jag vaknade av mig själv idag, 11:14 stod klockan på och tur var väl det, för bara sekunderna efter jag tittat klockan så ringde jobbet, tur för dom att jag hade vaknat redan, annars jävlar! haha. Så jag har hitills bara ätit frukost och pratat med Tessan. Jag tänkte åka ner till stallet snart, det är ju inte så varmt idag så kan rida på dagen.

Och på tal om denna jävla värmen. Självklart när jag äntligen är ledig och hade tänkt pressa igen det som jag missat några dagar så, självklart, finns det knappt någon sol! Istället så blåser det, roligt!
Måste iaf gå in på vinden sen och leta efter min fläkt, går ju inte sova på nätterna annars, vrålvarmt!
Nu ska jag pallra mig ner till hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0