En fästing, hjäääääääälp!

Står i godan ro i duschen och ser något svart på benet, försöker daska bort det, men det går såklart inte... en fästing!!!! Vrålar ut till mamma som får komma till undsättning och ta bort den
- Ta bort den då, ta bort den då, ta bort den då... gaaaah ta bort den.
- Ta det lugnt, den sitter ju bara där och suger lite.
- Men det är ju så jäääävla äckligt... ta bort den!!
Haha

Tur att den va såpass liten så den inte va full med Hanno i sig, euuuuhhh!

















Nu ska jag göra mig iordning och fixa lite mat i magen. Jobbar en kort mötes tur idag, 13-17, skönt! Sen direkt efter jobbet ska vi in och titta på balen, jag, Emelie, Tessan och Fimpen.


Balen, fan vilken underbar kväll & bästa klassen!! <3


... och vad ska jag laga för mat? hmhhh....

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gör du idag?

2009-06-03 @ 13:39:11
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0