Jobb, häst, bryggan & börn.

Har jobbat idag, (eller igår blir det ju för klockan är efter 12). Jag var så jävla irriterade hela förmiddagen. Hade två jävla sommarvikarier med mig, som inte kunde ett skit, båda läser omvårdnadsprogrammet men kunde absolut ingenting. Jag var så jävla irriterad och fick springa som en idiot då dessa två nötter inte gjorde ett skit. Som tur var gick dom hem klockan ett och yvonne kom och hjälpte mig de 3 sista timmarna, tack! Och dessutom svarade inte min idotiska bilmekaniker på HELA jävla dagen, inte konstigt än blev irriterad! Men... det släppte.
Efter jobbet blev det köffe hos Emelie så jag kunde beklaga mig över min hemska dag. Sedan åkte vi vidare till stallet och släppte hästarna i paddocken så dom fick springa där lite. Sedan blev det hem en snabbis, byta om, så åkte vi till Trollhättan,  Hanno, Bulten och Fimpen,  köpte köffe och glass i en jätte mysig kiosk och satte oss nere på bryggan, hur gott som helst. Sedan har vi även varit på Skräcklan, Ursand m.m. Riktigt härlig kväll! Nu ska jag snart sova då vi ska vara hos Carro kl 10 imorgon för solning och poolbad. Sedan blir det även shopping då det är LÖNING! :D




Betala räkningarna nu eller när jag vaknat imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0