Måndag vecka...?

Vad skjutton är det för vecka? 23, 24? Någon?

För ovanlighetens skull, inte, var jag trött när klockan ringde imorses. Trampade ut till stallet med Emelie, senare kom även Tessan så gick vi en sväng med hästarna och hund, sen blev det massa kaffe och tjöt. Det är vad jag hunnit med hitills idag. Nu ska jag duscha, göra mig iordning, köpa cigg och åka till jobbet, jobbar kvällen idag! :)
Så får en se vad som händer resten av kvälla.. långpromenad?

Mycket planer inför midsommar, tror denna midsommaren kommer bli den bästa på år! :D

Ciaos

Kommentarer
Postat av: oscar

Veckor behöver man inte ha koll på. Men de är lite som i Österrike på fyllan.



Timon spelar in videoblogg:

Det är tisdag den...tisdag den...Ja de är tisdag i Januari. Kl är halv ett? Halv 2? tolv?...Ja den har vart halv ett...och är Mer!

2009-06-16 @ 01:15:54
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0