Midsommarfirande i Kärsbol 2009

Igår var en av de 2 bästa midsommarna någonsin, hade så sjukt roligt. Vi kom upp till Kärsbol och Marianne vid en halv två tiden och då var det bara att börja göra sig iordning. När vi var färdiga någon timma senare så gick vi ut på ängen och plockade blommor till midsommarstången, hundkex och smörblommor fick det bli, haha. Sen skulle tre brudar som aldrig klätt en midsommarstång göra detta, blev faktist väldigt snygg, och det tyckte även de andra. Sen blev det god mat, sill och potäter. Självklart började det regna när vi skulle äta, så vi fick gå in, men resten av kvällen så var det toppen väder.
Sen gick vi tipspromenad, åt tårta, gick på styltor, kastade pil, tävlade på tallrikar, grillade, och hade en sista rolig sak, man sjöng en sång samtidigt som man hade en påse på huvudet, öron, ögon och tänder, så var det olika låtar till dessa, inte skrattat så mycket på HUR länge som helst, sjukt roligt! Sen dog min kamera och vi drack en massa shottar, omg!
Såg ut som ett jävla vrak när jag gick till bussen, Resecentrum, här nu på eftermiddagen, men Emelie och Mattias var snälla och hämtade mig, så jag slapp lukta sprit och bakfylla på bussen, tack.
Om en stund blir det stallet och resten av kvällen blir lugn då jag ska jobba imorgon.

Tack till alla goingar för en toppen midsommar!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0