Rent hus har vart i farten..

Nu är jag äntligen klar med städandet, eller ja, var det för en stund sedan. Så nu är det städat, dammat, dammsuget och skurat - härligt! =D
Tog en paus i allt städande och tvättande och tog en tur till blomsteraffären, siba och stallet, så nu är allt fixat som skulle gjorts idag, Nu väntar jag på att tvätten ska bli färdig och att det ska sluta regna så jag kan bege mig hem till Emelie, men det är tydligen bestämt att det ska regna just nu och inte sluta, så jag får väl trotsa regnet och bege mig ut och bli blöööt.. men vadå? Spela roll, någon gång torkar man ju... faktist, haha!



Tog ut och dammade alla mina DVD filmer till och med, inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0