Sicken daaaag!

Sicken otroligt sjukt rolig dag =D haha!

Efter jobbet åkte jag, Emelie, Tessan och Fimp in till stan och tittade på folket som skulle på balen och sedan blev det ut till stallet. Haha fan vad jag älskar nybörjare i stallet. MaTTias slängde sig upp på Naela.
- Håll dig i manen.
- Vart sitter den då?
Haha
Sen red Carro på Funi.
- Nu springer vi.
- Nej nej nej NEEEJ!

Resten av kvällen har spenderats med Öl, Emelie, Fimp och MaTTias. Helt otroligt galejigt alltså! =) Nu har jag skit ont i huvudet eftersom jag slog i det rätt rejält i backen och mitt skärp är sönder, wehej!

Nu ska jag sova, klockan ringer kvart över tio, då ska vi iväg och köpa betfor sen blir det kalas för Naela som som sagt fyller år imorgon! :)

Pimpade min bil förut också, bild kommer imorgon om det får vara ifred tills dess!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0