Soliga måndag, glad tjej & jobb!

Det är alltid samma sak... när jag är ledig är det dåligt väder och när jag jobbar, ja, då kommer solen. Man ska nog sluta jobba tror jag. men men.

Jag är en glad tjej idag, ändå, red Naela i paddocken idag och hon gick SÅ bra, både i tölten och traven, jag var så sjukt nöjd när vi gick därifrån, sådana dagar gillar man starkt. Sen ringde Jessie när jag skrittade av, då hade Lucas slängt av henne så hon slog huvudet i ett träd, hon hade huvudvärk, va yr och mådde illa, jag sa till na flera gånger att åka in, bra tecken på hjärnskakning, men den jäveln vägrade, så hon får skylla sig själv, undra hunt det är med na nu? Får skicka iväg ett mess och höra.

Nu sitter jag och väntar på att plattången ska bli färdig, sen ska jag äta lite mat och åka till jobbet, jobbar med Richard ikväll, wej. Ciaos


Duktig Ponni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0