Sovandes framför datorn

Helt sjukt vad trött jag är.
Som sagt, jag och Emelie gick till stallet förut, super härligt i detta vädret. Hade egentligen tänkt att gå till badet direkt, men vi gick till stallet istället, som ligger längre bort, mötte upp tessan, drack lite kaffe och sen tog jag med Naela och red på henne bort till vattnet. Snyggt i leggings och fina skor, älskar hästlivet! Voffsarna badade och Naelut fick springa. Tessan red Naela hem igen, då blev hon glad, hehe. Efter bad och ridande var vi vröl hungriga så vi åkte (Ullabulla hade bilen i stallet, för dom som tänkte så långt), till Pärlans o köpte mos och hamburgare, otrooooligt vad gott det var. Inte ätit där på år och dar!
Kvällen har gått i fullt ös och avslutats med hundbad och galej i Nordkroken. Nu ska jag sova. Känns som det kommer bli en toppen dag imorgon =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0