Stress, stress o åter stress.

Har stressat igenom i stort sett hela dagen.. jag som hatar att stessa, men ändå gör jag det i stort sett jämt.

Skulle vara i stan klockan elva imorses.. vad gjorde jag klockan elva? Jo, jag låg kvar i sängen, lyckat! När jag äntligen lyckats komma upp, ätit frulle och fått på mig kläder var klockan över halv tolv så det var bara att köra race in till stan, fixa, sen åka direkt ut till stallet.  Red en sväng på damen, bla hoppstigen och det tyckte hon var kul, likaså jag!
Sen var det inte min dag idag, 2 dunkar vatten och en häst som ska ut i hagen, och våran ström är starkare än vad den någonsin vart.. *pang* "aj, som in i helveteeeee ström jävel". Ut med hästen och vattnet, sen dags att stänga grinden *pang* "Aaaaaaaaaaj som fan". Fick till slut ringa upp till Jessie som var i stallet och be henne stänga av strömmen, åh!
Sen skulle det fixas ännu mer grejer, men det sket sig ju totalt, eller ne, men fick abryta efter halva för annars hade jag inte hunnit hem innan jobbet och duscha och grejer. Så nu ska jag slänga på mig arbetskläderna och cykla bort till jobbet. Påtal om stress och irriterande dag så ringde chefen och väckte mig kl nio imorses och ville att jag skulle jobba hela helgen (IGEN!), finns som vanligt inget folk, men jag jobbade hela jul, nyår och påsk så nu ska jag banemig vara ledig en stor helg, men tog söndags passet iaf, 11 timmar och nästan 200 kr i timmen, jag tackar inte nej!

Ne, nu blir det att byta om och åka till jobbet. Wehej Richard och Elisabeth jobbar ikväll, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0