Studenten 2009, fylla och jobb!

Vilken fruktansvärt bra fredag det blev igår!! Trots att det inte var min student, haha. Som sagt, stressade hela dagen. Blev med illfart hem efter jobbet, byta om och snabba sig in till plantaget för att hinna gratta folket. Vi hade tur och kom precis när dom kom fram till plantaget. Hann inte å gratta alla vänner och bekantingar, tyvär! Sen blev det att titta på folket när dom åkte runt och sedan bege sig hem, lämna bilen och sådär, sen gick jag och Emelie bort till Carro, där bjöds det på god mat och öl och sedan bar det vidare till kusin-jimmy som också tog studenten igår. Där blev det alldeles för mycket öl och groggar. Blev en massa wiie spelande och pool badande, hade gör trevligt. Sen körde Håkan mig och kusin-tony in till stan så drack vi mer öl där.. smart som jag är! Kom såklart inte hem i tid och var inte i mitt bästa esse. Var väl sådär när klockan ringde imorses... gaaah! Har iaf haft en crazy dag på jobbet. Haha. Skulle dricka en drickyoughurt till frukost, så skakade jag den, tog av korken, ställde ner den på bordet, och rent automatiskt när jag skulle dricka så skakade jag den igen, men det fanns ju ingen kork på... haha! Så jag var dränkt i youghurt, våran nya fondvägg, hela golvet och Elisabets hår, smart Hanna! Så det var bara att kuta bort till tvättmaskinen men hade inga rena byxer så gick runt och luktade vaniljyoughurt hela dagen. Mums! Sen sov jag jätte gott på mina timmar. Kvällen gick fort också. Åkte till stallet efter jobbet, fyllde på vatten och gav Naelis mat och sedan åkte jag vidare till Tessan där det var utflyttningfest, stannade en stund tills jag höll på att somna, kvällen avslutades med cigg och tjöt hos syster. Nu har jag precis duschat och ska sova så sjukt gott! Vi får väl se om jag klarar mig upp imorgon, har 9 timmar kvar av mina 20 helgtimmar... önska mig lycka till!


Carro i plantaget


Carro in da car


Lätt en av de fräckaste!


Anders och el gänget åkte husvagn och spelade "man ska ha husvagn", skit bra!


I bilen påväg in till stan senare på kvällen.



Nu ska jag SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0