Tog med en söt liftare hem!

Har varit ute med töserna nu. Blev en fika på skräcklan, fixa alkoholen till helgen (yammiiieee) och sedan Trollhättan, helt nice! :)
När jag och Carro hade släppt av Madde i stan gjorde vi en riktigt god gärning... gick en stackars kille vid väggrenen och tummade upp, vi körde förbi och Carro vrålar "det var ju fan ett troll" och jag tar fram min goda sida "nämen, stackarn gå här ute i regnet, vi vänder", Carro kastar sig i baksättet och plockar fram allt av värde, vilket innebar handväska och alkohol. Slänger ner rutan och Carro vrölar "öhh, vart ska du?" '"Till Vargön" svarar den stackars lilla killen. Så den stackarn fick åka med oss till Vargön. Så nu kan jag sova med gott samvete! :D haha!
Ska läsa lite bloggar nu sen ska jag sova. Klockan är ställd på halv elva, då står det fika med Tessan, Terran och Mickan på schemat. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hahahhaha vad jag är glad att ni släppte av mig först :D

2009-06-10 @ 16:02:17
Postat av: Oscar

Du nämner mig välldigt dåligt i din blogg, du får ju lägga till våran plan :D

2009-06-10 @ 23:51:18
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0