Träning, kvällsmiddag och film!

Vilket underbart väder det har varit idag =D åtminstonde i Uddevalla, super härligt! Men dock lite varmt med svarta ridbyxor.

Träningen för Team Bohmberg (Bohman och Högberg) idag gick super, jag är jätte nöjd. Helen red Naela lite, väldigt roligt att se. Roligast var när vi red andra passet, på banan, mycket tempoväxlingar och fort skulle det gå, jätte kul! =) Sista träningen för denna terminen, börjar igen 29:e augusti och då blir det två dagars, Helen rider på lördagen och vi 2 pass på söndagen, längtar! :D Som sagt, super nöjd med dagens träning, dock otroligt trött nu när man äntligen lägger sig i sängen.

Efter träningen storstädade och tvättade jag och Emelie min bil, så nu är hon jätte fin och får hoppas hon håller sig så tills vi åker till Västerås.
Kvällen har spenderats med Emelie, Tessan, Morgan och Peter. Vi åt god mat, bakad potatis, kött och massa tillbehör och såg på film, my best friend´s girlfriend, fruktansvärt bra och rolig. Tack för en super skön kväll.



Som sagt, nu har jag bäddat ner mig i sängen och ska sova väldigt gott. Godnatt.


Lite bilder från träningen. Få bilder från banan då det gick så fort och inte lätt att ta kort med min b-kamera då.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0