Välkomnar skatten!!

Idag är jag en fruktansvärt glad tjej!! :D
Hade som sagt sovmorgon idag och gick upp vid ett (opps), slängde i mig en smörgås och åkte direkt ut till stallet och började skura Naelas box. Så nu 6 timmar senare är den kliniskt ren, luktar grönsåpa och Jodopax, yammiii! Tog även bort saltstenshållaren och krubban, stortvättade dom och bakom där dom suttit, redigt! När jag var färdig med boxen, taket och golvet släppte jag & Emelie hästarna i paddocken så fick dom springa av sig lite och hoppa lite hinder, det gillar dom.
Så nu kom jag hem för sisådär 10 minuter sedan. Blev en ännu mer glad tjej då när jag märkte att mina skattepengar hade kommit in :D inte så mkt, men alltid något! Så nu ska jag tanka min bil och har beställt fem limpor cigg, yeah! Ja, alla är inte till mig såklart. Men först ska jag hoppa in i duschen, är sketnare än sketnas, sen ska jag hämta upp Emelie, Carro och Madde så ska vi åka till Skräcklan och ha det mys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0